czwartek, 15 września 2011

Biżutki

Bardzo rzadko zabieram się za robienie biżutków w decoupage. Mam chyba za mało cierpliwości do tak małej formy. Jednak swego czasu optymistycznie zakupiłam trochę bransoletek i jak zwykle to u mnie bywa musiały nabrać mocy "twórczej", by doczekać się wykończenia. Ale udało się - co wyszło to wyszło...


Wczoraj odkryłam jeszcze kilka drewnianych bransoletek, więc może jeszcze coś pokombinuję i się do nich przekonam :-)
Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam ciepluchno :-))

7 komentarzy:

  1. Wyszły Ci naprawdę cudne biżutki!!!
    eleganckie i stylowe:))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te bransoletki, ja to tylko mam w planach spróbować tej techniki, ale nie mam na to czasu :)) Może to i dobrze, ile można nowych technik się uczyć - trzeba doskonalić to co umiem. Ale chyba jest to trochę nudne - tak że kiedyś spróbuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne bransoletki! :) Wlasnie sama niedawno zaczelam przygodę z decoupage, ale jak na arzie moja koncentracje przyciagam na kolczyki:)

    Dodam do obserwowanych, jesli nie masz nic przeciwko i poobserwuję dalsze prace! Powodzenia:)
    http://k0lce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow w końcu spotkałam kogoś kto też ozdabia drewniane bransolety :)) Ładne i stylowe
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://www.inspiracjedladomuinietylko.blogspot.com/
    Dodałam Cię do obserwowanych, jeśli mogę oczywiście?! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zazdraszczam talentu i pomysłów!

    OdpowiedzUsuń