poniedziałek, 13 lipca 2015

Moje letnie Candy

Zapraszam Was dziś na moje małe Candy. Obiecywałam je już od jakiegoś czasu, jednak czas jest ostatnio bardzo złośliwy i strasznie przecieka mi przez palce;)) To Candy to takie skromne podziękowanie, że cały czas tutaj zaglądacie i że ja mogę pozaglądać do Was i się trochę poinspirować, nacieszyć oczy różnymi cudami.
Dlatego zapraszam Wszystkich do zabawy:


A oto zasady zabawy:
 - powyższy banerek należy pobrać i umieścić go w pasku bocznym swojego bloga, nie zapomnijcie go również podlinkować do tego posta 
-  wyrazić chęć udziału w zabawie w komentarzu 
-  zabawa jest tylko dla aktywnych blogowiczów, osobom nastawionym tylko na Candy lub osobom anonimowym od razu dziękuję
-  będzie mi bardzo miło jeśli dołączycie do grona obserwatorów, ale nie jest to warunek konieczny; możecie też polubić Kam_Art na facebooku
-  wygrana zostanie wysłana wyłącznie na terenie Polski,

- jeżeli będzie wielu chętnych do udziału w zabawie zorganizuję nagrodę dodatkową

- zabawa trwa od dziś 13 lipca 2015 do  2 sierpnia 2015, wyniki podam 4 sierpnia

 
Zapraszam do zabawy!! Życzę powodzenia;))

8 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?
    Miło mi że mogłam Ciebie poznać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    trafiłam do Ciebie przez przypadek ale też się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Banerek na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A pomyślałam, że się zapiszę. Spróbuję swojego szczęścia. Spełniam warunki zapisów (nie jestem łowczynią CANDY :) ) więc jestem. Do tej pory ja rozdawałam - może tym razem poszczęści się mi. Pozdrawiam gorąco. Banerek wywiesiłam na blogu oraz na fasadzie mojego bloku :) PA Trzymajcie za mnie kciuki http://alejainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie spróbuję szczęścia, taka moc przydasi mile widziana :-)
    spełniam warunki i zapisuję się do zabawy.
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się na Wakacyjne Candy:) super przydaśki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna nagroda, z chęcią spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń