sobota, 6 maja 2017

Skrawki

Ostatnio stwierdziłam, że wykorzystam w jakiś sposób papierowe skrawki. Zrobiłam tło do kartki - na jednym się nie skończyło. Tak mnie to wciągnęło, że pojawiło się ich siedem. Wszystkie podobne, a jednak inne. Dziś pokaże Wam dwie kartki, które zrobiłam w oparciu o te recyklingowe tła:)


Ogarnęło mnie straszne lenistwo robótkowe, które jest pewnie związane z ładniejszą pogodą za oknem. Niestety znów zapowiadają jej pogorszenie to i wena pewnie wróci:)
 Pozdrawiam serdecznie KK

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł! Ciekawe połączenie barw i wzorów, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykorzystałaś skrawki!!!! Śliczne karteczki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zostawiam każdy mały skrawek, więc jestem na tak :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne,fantastyczny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i bardzo efektownie wykorzystane skrawki - wspaniałe kartki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie ładne ale druga jakoś mnie bardziej przekonała :)

    OdpowiedzUsuń