piątek, 14 marca 2014

Szarości i srebro

Już niedługo wiosna oczaruje nas zielenią i innymi kolorami, ale dzisiaj jeszcze kilka prac w kolorach, z którymi dość rzadko pracuję. Jednak w pierwszej herbaciarce wykorzystałam motyw, który już dawno mi sie spodobał i nie za bardzo wiedziałam co z nim zrobić. Wyszło tak

W srebrnych ornamentach jest oczywiście chustecznik, ostatni jak na razie;-)
A na koniec jeszcze bransoletki:))

To tyle jeśli chodzi o szarości, następny posta będzie bardziej wiosenny. Pozdrawiam Was serdecznie - u mnie jeszcze chwilowo słońce pięknie świeci, choć ma się to jutro podobnież zmienić.... miejmy nadzieję, że nie na długo:))

3 komentarze:

  1. Piękności! Uwielbiam szarości :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace. Ja uwielbiam szarosci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rzeczy robisz:) życzę radosnych i spokojnych świąt:) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na konkurs - rozdanie http://pracerecznemamy.blogspot.com/2014/04/pierwsze-rozdanie-candy.html

    OdpowiedzUsuń