sobota, 18 lutego 2012

Pudełko i łapanie licznika

Pudełko miało trafić do mojej pracowni lub ewentualnie sypialni. Zyskało jednak nową właścicielkę w postaci mojej mamy ;-)) No cóż będę musiała zrobić sobie następne. Wykończyłam go tasiemką już wedle decyzji mamy.




Dzisiaj zauważyłam, że liczba odwiedzin przekroczyła 9 tys. Bardzo Wszystkim dziękuję za to, że zaglądacie do mnie pomimo mojej nieregularności w prowadzeniu bloga. Mam nadzieję, że po przenosinach do pracowni będę miała więcej czasu, a miejsca to na pewno do pracy.
Z racji jednak tak licznych odwiedzin chciałabym ogłosić Łapanie Licznika.
Komu uda się złapać licznik 9999 oraz 10 000 i prześle do mnie zrzut ekranu otrzyma ode mnie coś wykonanego przez mnie
Wiem, że jeszcze trochę odwiedzin zostało do tych liczb, ale mam nadzieję, że komuś się uda:-))
Ponadto już niedługo ogłoszę kolejne Candy
Zapraszam więc do odwiedzin i zostawiania komentarzy, których czytanie sprawia mi wiele radości.
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie

13 komentarzy:

  1. Ja zaglądam do Ciebie od niedawna i będę stałym gościem :-) Zapraszam również do odwiedzin mojego dekupażowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pudełeczko ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Nie dziwię się, że mama zabrała Ci pudełko, bo jest naprawdę przepiękne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,ciekawy wzór.Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw fajny, ale i tasiemka trafiona, bo całość bardzo udanie się prezentuje. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mama oko cieszy::) sliczne pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko przepiękne, ja nie mogę oderwać wzroku, i najchętniej poobracałabym je w łapkach na wszystkie strony. A moja mama oszalałaby z radości gdyby dostała podobne :)

    Pozdrawiam (i w przyszłości zapraszam na mojego bloga ktory dopiero powstaje ...)

    OdpowiedzUsuń
  9. HIHIHI...SZEWC BEZ BUTÓW CHODZI:))-PIĘKNY:))

    OdpowiedzUsuń