piątek, 15 marca 2013

Candy na przywołanie wiosny i nie tylko

Zgodnie z obietnicą przygotowałam dla was Candy. Powodów jest kilka - jednym z nich fakt, że mam w końcu swoje twórcze miejsce:-). Zapewne nie tylko ja niecierpliwie wyczekuję wiosny i mam nadzieję, że moje candy troszkę umili czas oczekiwania:-))  Zapraszam więc wszystkich chętnych. A oto nagroda:


Zasady pozostają niezmienne:
- candy jest dla osób posiadających bloga
- proszę o pozostawienie komentarza z chęcią udziału w zabawie do 6 kwietnia do północy
- umieszczenie podlinkowanej informacji o moim candy na pasku bocznym
- obserwacja bloga nie jest tu obowiązkiem, choć będzie mi bardzo miło jeśli postanowicie zostać tu na  dłużej
- wysyłka na terenie Europy

Zwycięzcę ogłoszę 7 kwietnia w godzinach zapewne popołudniowych
W przypadku dużej liczby chętnych na pewno pojawi się nagroda pocieszenia:-)
Życzę powodzenia

3 komentarze:

  1. Wygląda na to, że zgłosiłam się pierwsza;))) Ta lampka jest tak cudna, że muszę o nią powalczyc:))
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, pierwszy raz na przedzie kolejki a nie na samym jej koniuszku :) Serdecznie pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń