sobota, 6 kwietnia 2013

Kwiaty

Kwiecistej wiosny za oknem jak na lekarstwo dlatego postanowiłam zrobić kilka broszek z kwiatowym motywem. Nie mogę się już doczekać iście wiosennej aury...
Pozostając w temacie kwiatowym postanowiłam przerobić mój pojemnik na pędzle. Wcześniej wyglądał tak
Po małym liftingu z użyciem sznurka i kilku satynowych różyczek prezentuje się następująco:
Dziś ostatni dzień zapisów na moje lampkowe Candy. Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny. Następnym razem znów zasypię Was koralikami:-))

2 komentarze:

  1. Zapraszam po wyróżnienie
    na http://bibiart-sketchbook.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    Ps. jakby coś to nie mam zamiaru spamować, po prostu sama również zostałam wyróżniona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci a raczej napiszę, że pojemnik w obecnej formie prezentuje się znacznie lepiej:)) A co do kwiatków, to pewnie przywołają wiosnę, bo są bardzo kolorowe i radosne(chyba mi się zrymowało;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń